من اسبی با یال های طلایی قشنگی هستم که در دشت های سر سبز می تازم و از روی بوته های بزرگ می پرم.هر وقت هم خسته و تشنه شدم، کنار برکه ای با آب های زلال می ایستم و از برکه آب می نوشم. من دوست دارم آزاد باشم و هر موقع آدم ها خواستند روی من بشینند،با یک لگد جوابشان را میدهم.البته نترسید اگر شما به طرف من آمدید شما را لگد نمی زنم،چون میدانم شما انسان های خوبی هستید و فقط برای ناز کردن و یکم سوار شدنم به طرفم می آیید،نه مثل شکارچی ها که برای دستگیر کردن من به طرفم می آیند. پس تا وقتی که انسان های خوبی باشید،می توانید من را ناز یا روی من سوار شوید.البته کم،وگرنه با یک لگد ........


ادامه دارد
من 1...
ما را در سایت من 1 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: پنجشنبه 30 آذر 1396 ساعت: 17:14