
من ابری با پر های سفید نرمی هستم که به همه جا سفر می کنمxa0 و با اشک هایم همه جا را سیراب می کنم. مخصوصا شهر قم را که شهری بدون اشک های من است.بعد با دوست خوبم،باد که همه جا به آرامیxa0من را هل می دهد،بازی می کنم.بعد هم همان طور که قبلا آب بودم و با نور خورشید به ابر تبدیل شدم،حالا هم باxa0گریه های زیادی که میکنم کوچک میxa0شوم و دوباره همان آب قبلی می شوم.البته نترسیدxa0بعدا دوباره ابر می شوم وxa0اشک هایم را رویتانxa0میxa0ریزم....
ادامه مطلب